Unity ابزار
نوشته شده توسط : افتخاری


پشتیبانی از اثر ها دو بعدی و سه بعدی: یونیتی در صدر تحت عنوان یک موتور سه بعدی آغاز به فعالیت کرد البته در غایت پشتیبانی از عنوان ها دو بعدی نیز در سال 2013 به آن افزوده شد. اگرچه یونیتی میتواند به طور بدون نقص ابزار سئو  بازی های دو بعدی ساخت و ساز نماید ولی ممکن میباشد با باگ ها و گلیچ های گاه و بی گاه مواجه گردید چرا‌که سیستم دو بعدی یونیتی روی هسته ی سیستم سه بعدی قرار گرفته میباشد. این زمینه همینطور باعث اضافه شدن Bloat های غیر ضروری به بازی های دو بعدی گردیده که می‌تواند رو تلاش آخرین تأثیر بگذارد.

به کارگیری ی پهناور و ارائه ی پوشه های راهنمای فراوان: برای به کارگیری ی بیشتر از یونیتی نیاز به آشنایی لهجه نرم افزار نویسی #C دارید. خبر خوب آن که یونیتی به طور عظیم ای به وسیله بازی سازان و طرف داران متفاوت گزینه استعمال قرار گرفته میباشد و کار کشته میباشید هزاران یادگرفتن را در سطح اینترنت برای آغاز پیدا نمائید. همینطور یونیتی در خویش چند کلیپ برای جدید امور دارااست و اوراق ارائه گردیده نیز بسیار عالی می‌باشند.

یک توشه صحیح فرمایید و آن گاه آن را در همگی جا منتشر کنید: یونیتی در مقایسه با موتورهای بازی سازی دیگر مطرح ترین پشتیبانی را برای پورت عنا وین متعدد روی پلتفرم های مختلف دارااست. Windows ،Mac ،Linux ،Android ،iOS ،WebGL ،Facebook گونه های سیستم های VR مانند Oculus Rift و Steam VR و همینطور کنسول های متعدد مثل PS4 ،XB1 ،Wii U و Switch مثلا مواقعی میباشند که یونیتی از آن‌ها پشتیبانی می نماید.

مغازه: آیا به یک سیستم مینی مپ در بازی خویش احتیاج دارید؟ برای خرید سبک های سه بعدی، تکسچرهای گوناگون، سیستم دیالوگ برای بازی های اکشن ماجراجویی/RPG و... از فروشگاهی که در یونیتی درنظرگرفته شده به کار گیری فرمائید. در کنار موردها قابل پرداخت سیستم های بدون پول فراوانی نیز درین موتور بازی سازی وجود دارااست.

نرخ‌گذاري: ورژن ی بدون‌پول یونیتی محدودیتی ندارد و می‌توانید تازمانیکه راندمان و در آمدتان از ساخته ی خویش به طور سالیانه از 100 هزار دلار کمتر باشد از آن به کار گیری نمائید. طرح پلاس (35 دلار ماهیانه) برخی از خصوصیت های توسعه یافته ی ویرایشگر را آزاد می نماید و محدودیت راندمان و در آمد را به 200 هزار دلار به طور سالیانه ارتقاء میدهد. طرح پرو نیز (125 دلار ماهیانه) به شما اذن ی دسترسی به منابع یونیتی را میدهد و بعداز آن میتوانید سالیانه در آمدی نامحدود از عرضه ی عنوان ها خویش داشته باشید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: